diriku...

diriku...

Thursday, January 6, 2011

You Are My Sunshine!!!!.

6/1/11...
Assalamualaikum w.b.t.....

Alkisah fara kali ni nk cite pasal kawen...eehhh silap pasal kawan laahh..hakhak
aku sangat bahagia sebab aku ade ramai kawan...korg mesti ramai kwn jg kan??? hmmm macam2lah perangai dorg nih...
yelah lain orang lain ragam kan...hakhak

hhmmm....
sape kawan aku mesti tahu macam ne aku dengan friendship nih...aku amat2 sensitif...yelah nmpk je aku seorg yg tegar tp kalu pasal kawan air mata kesuma aku meleleh jgk..aku pon xtau knape...maybe sebab aku sayang giler2 kt kawan2 aku..

sejak dari tadika sampailah aku masuk u nih...dh xterbilang dh berapa jumlahnye...tapi kat u ni aku ada skit baru kawan sbb aku mmg malu2 kucing kalu nk tegur org first time..mmg pemalu yg yang amat..huhhhh!!! tp bile dh rapat..seme bnde jadi xmalu...bengong....giler...sewel..seme bnde lah bg aku..
ayat yang selalu aku dengar dr kawan aku lps lame knl aku kann mesti mcm nih...

"cehh farah..dulu mase first2 knl..malu2 je..ckp pon slow jew..mcm baek giler"(ok fine mknenye sekarang aku jahat ah...hakhakhak..)

tu baru 1 ade lagi...

"mah..dulu first2 knl..garang giler muke..masam giler...aku nk tegur tkut..." (xkan nk sengih sepnjg mase plk kan..nnti org kate giler lak..xpasal2 sengih mcm kerang busuk..hakhakhk)

ader lagi...
(ni longat ganu...sape xfhm buat2 lah fhm ye..hakhak)

"aku dulu mase tgk mung mah..benci giler wase..poyo nk mapuh...."(cehhh ye xtau ag gane aku rase bile tgk ye..parok lagi...hakhakhak)

haklhakhak...lucu je kawan2 aku nih..yelah first expression bile tgk org..mesti de je andaian...so xdelah aku marah dorg seme...bak kate pepatah xknl maka xcinta..xgitu???

tapi kan time bergaduh aku amatlaa benci..bese akulah jadi mangsa keadaan terkepit di tgh2...even aku paling besau di antara kawan2 aku..terkepit jgk ehh...hakhak
masa ni lah aku sedaya upaya jaga hati kedua2 pihak..aku takut sangat kawan aku terasa hati...time ni jugaklah besenya air mata wanita ku mencurah paling banyak..peeehhhh!! xleh blaaa...hakhak

beselah dalam sesuatu perhubungan semestinya ade berlaku salahfaham segala bagai...ibarat pepatah ...lagikan lidah boleh tergigit kaannn...(awat aku rase mcm byk plk pepatah alkisah kali ni.hakhak) 
tapi seme tu langsung xmemutuskan persahabatan aku ngn mereka malah lagi bertambah keakrabannye...=)
meh aku tayang sket gambar mereka2....:::

debab..qila..and wa...love u ollzzz..
they are also my friendsss....

ni classmate time form 5...terbaek!!!!


bengong je seme...hakhak...love them!!!


this one during matriculation...rndu kt korg seh!!!
my classmates during matriculation

mereka2 pun kawan saya...=)

mereka2 ni  kuat giler sakat aku.miss them!!
mereka kawan baru saya...
harap pershbtan kami kekal sampai bila2..
kami geng kebud!!!
this one is my roomate...
okehlaahhh...tu jelah diantara mereka2...kan letak seme..penuh lak 1 page..hukhuk...

last but least...
i'm really appreciate all of them...love u guys!!!!
friends forever!!!!
chow cincau dulu lah...~~ assalamualaikum...=)


2 comments: