diriku...

diriku...

Thursday, January 13, 2011

kelakar + runsing

13/1/11...
Assalamualaikum w.b.t...

Alkisah kali ni kan aku nak kongsi video klakar + comel sgt....hakhak...
ni video budak tiru super junior...comel giler..hakhak

yang bwh ni plak video kumpulan super junior nari lagu yang sama ngn budak ni nari... pehh sebijik!!!
hakhak...superp r budak kecik nih...


same kan??? haa kan wa dh ckp lu...hikhik
tapikan...
dalam duk gelak2..susah ati je duk memikirkan satu tanggungjwb yg agak besar yang aku tanggung nih...
aku pegang jawatan AJK dalam post protokol untuk 1 prgrm kat kolej aku ni..then,aku diberi mandat besar untuk jadi mc...
mc untuk majlis cincau2 xpe lagi tapi ni malam konsert!! ada artis datang...waduuhh!!!
aku jadi mc ngn sorg kawan laki aku nih..nasib baek kami dh knl..
dh pernah jadi suami isteri ag...hakhakhak..dalam drama je lah..
jgn fikir bkn2..hukhuk
susah jgk nih nak memeriahkan konsert nih..
kan nnti wat lawak2..jadi syok sorg2 lak..
tu lah yang aku risau sangt...ni duk pikir2..kami nak buat macam..
any idea my friendsss????

aiisshhh runsing2..
sape yang aku nak jadikan contoh nih??
adakah macam dorang2 nih??
aznil hj nawawi ke??
ke fara fauzana??
atau macam wardina,ala2 sopan skit?? hmm..
atau mcm zizan n johan??? aduuhh xmampu2..
atau buat mcm dorang???
waduuhh pening btul nak memikirkannya..
walau mcm mne pon..akan ku cuba buat yang terbaek supaya konsert malam tu meriah!!!..
doakan semenye berjalan dengan lancar..
aminn....

oklah sampai sini jelah alkisah fara kali nih...chow cincau~~ =)






No comments:

Post a Comment