diriku...

diriku...

Sunday, January 30, 2011

Joommm baca alkisah lawak!!!

30/1/11....
Assalamualaikum...
yuhuuu!!!

alkisah kali ni kan aku nak kongsi kisah lucu...
hakhak..alkisah2 nih aku petik dari majalah sbnrnye..
jomm kita gelak sama2..hakhak

KISAH 1:CIK TINA..

pada suatu pagi,Cik Tina ingin menghantar anaknya Farid ke sekolah dengan menggunakan kereta barunya. semasa hndk mengundurkan keretanya itu Cik Tina pun berpesan kpd anaknya:
CIK TINA: Farid,tolong tgk-tgkkan blkg kereta. kalau langgr pokok bgtau ibu.
FARID: baiklah ibu!
CIK TINA: kena x? kena x?
FARID: belum, belum..undurlah lagi ibu..
CIK TINA: kena x? kena x?
FARID: undur lagi..undur lagi...lagi..lagi..lagi..
tiba2 terdengr bunyi BANG!!!
FARID: ok ibu dh kena.
CIK TINA: alamak! mcm mne blh terlnggr pokok??habslah kereta aku!!!
FARID: kata ibu ble kne pokok bgtau..kene pokok lah tu..
hakhakhak..


KISAH 2:PAK PANDIR DI LEBUHRAYA..

Pak Pandir sedang memandu kereta di lebuhraya Utara Selatan,tiba2 hpnye berbunyi,lalu Pak Pandir pun mengnktnya.Beliau mendgr suara isterinya Mak Andeh memperingatinya supaya berhati2,"Pak Pandir,saya baru dengr di radio,ada sebuah kereta yg bergerk bertentangn arah di lebuhraya. tolong berhati2!!
"Gila!!!!,"kata Pak Pandir,"bukan satu tapi beratus-ratus nih!"

hakhakhak..fhm2 sendiriklah wahai pembaca..xfhm aku ngn pak pandir nih..xhbs2 ngn lurus bendulnye..sian pak pandir..hakhak

oklah tu jelah penawar duka untuk mlm ni..bg sape yg berduka r..hakhak..
chow cincau dulu~~ =)
assalamualaikum..





No comments:

Post a Comment