diriku...

diriku...

Monday, January 3, 2011

jawab soalan macam asmak!!!!

soalan2 nye berbunyi seperti ni.....:

1)Apakah yang anda buat 30 minit yg lalu??
makan sambil berfaceboking dan dengr lagu..menyelam sambil minum air bak kate pepatah..hakhak

2)2 jam yang lalu???
hmmm masih same berfacebooking dan dengar lagu...hakhakhak..buang masanye aku nih..

3)anda suke??
suke tengok cite korea!!! laayaaannn....

4)minggu lepas??
banyak bende yang dibuat..meronggeng..mentelaah buku..berehat2...mcm2lahh...

5)tiga buah lagu yang boleh anda dengar berulang2 kali...?
1)lagu run devil run-girls generations..hari2 wajib layaaann mv lagu nih..hakhak
2)ost lagu mary stayed out all of night..best sangat!!!!
3)the climbs-miley chrus..suke3..

6)3 binatang yang anda xsuke...
kucing..bukan xsuke tapi takut nak sentuh..nk kate geli xjgk..ntah lerr..selain tuh..kera!!!!! sebab die kebas crocs aku!!!!!!!! hukhuk...then the last one is anjing..nnti kalu tersentuh kene samak..baik jauhkan diri dr dog!!! hukhiuk

7) 5 fakta tentang diri anda...
1)seorng yang sihat tubuh badan atau dengan kate lain chubby!!!! hakhak
2)anak bongsu daripada 6 adek beradek...
3)jenis mudah memaafkan dan mudah untuk meminta maaf...there are no wrongs if we say sorry first..huhuhu
4)suke no bergurau senda..pantang jumpe kawan..ade je bnde yang nk disakat...
5)then the last one is...suke tidur xkire tmpt dan mase!!! sambil berjalan pon blh tidur..hukhuk

8)tahun depan anda mungkin...
xberubah ape2 rasenye...hakhak

9)saya tak reti....
xreti masak...masak nasik ok..tp msk lauk..hmmm..hampehh!!

10)saya pandai...
 pandai pe eik???hmmmm xtau pandai ape..mcm xpandai segala bnde jeh..hakhak

11)kawan saya...
ramai sangat...semuanye baek2..mcm2 perangai..sabar jelah..hakhak

12)saya seorang....
happy go lucky!!!!

13)saya ade...
ade family..kawan..sdare mare...segala bagai ah..kereta je blum ade..hikhik

14)adik saya...
hmmm xde adik...=)

15)saya xpernah bosan dengan....(senaraikan empat)
l)as ussual hobi mase lapang..laayaaannn cite korea..4,5,6 kali tengok pon xpe..hakhak
2)makan....hobiku jugak..hakhak
3)bergosip2..pehhh..buat ketupat ngn kawan2...
4)tidur!!!!!!! of cozlaa....

16)bilakah pertama kali anda bercinta...
always single and available ok...hakhak 

17)perkara yang selalu orang xpercaya tentang anda...
seorang yang kelakar. first expression org xknl aku tgk aku..mesti dorg takut nk tegur...dorg ckp mke aku garang...oh yeehhh!!! xknl maka xcinta kannn,,.hakhak
18)saya rndu...
kawan2..seme kawan..even from sekolah rendah pon..hukhuk

19)saya xsabar...
xsabar nk kawen...gatal gilerrr...hakhak 

20)4 laman yang anda selalu lawati..
1)facebook
2)blog
3)d-addicts
4)you tube..

okeh done!!!!!!! chow cincau~~ =)
 
 

No comments:

Post a Comment