diriku...

diriku...

Monday, January 31, 2011

rahsia bulan kelahiran..!!

31/1/11...
Assalamualaikum w.b.t..
salam isnin semua...hakhak

alkisah kali ni nak cite pasal rahsia bulan kelahiran...
ni hasil daripada Dr Fadhilah Kamsah ah..
kalau macam aku bulan Mac kan...
cuba baca aku punya nih..
macam lawak pon ade..mcm betul pon ade...hakhak


berpesonaliti menarik dan menawan malas nk komen ah..well!!!! hakhak
mudah didampingi...hmm btul kot..sbb tu aku punya ramai kwn..hukhuk

nih main point nih..BAIK SECARA SEMULAJADI!!!!!
pehhhh terasa diri aku sangt baik giler!!! xleh blaaa....hakhak

yg ni satu ag..sangt sensitif perkataan yg dituturkn mengenai alam sekitar..
langsung xkena ngn diri aku rasenye..prihatin ke aku terhdp alam sekitar???
hmmm buang smph pon merata2...hakhak

next point suka pada kedamaian...
hello ade ke org xske kedamaian???ke org bulan mac je yg ske kedamaian..
sape2 yg lain bulan selain Mac sila jawab..hikhik..

sangt peka terhadap org lain..
betul lah nih..pantang aku kalu kawan aku ade mslh...
ngn aku2 jadi risau..padahal bkn masalah yg berkait ngn aku pon..hukhuk

sesuai ngn keje memberi khidmat..
betul sgtlah nih..aku mmg bercita2 nk jadi ckgu..
cikgu yg memberi kdmat untuk anak bangsa..pehhh giler patriotisme..hakhak

tdk cpt marah dan sngt amanah..
.hmmm xpastilah..hanya org sekeliling aku je blh menilai..hakhak
pemerhatian dan penilaian yg sngt tajam...hmmm tajam yg amat!!!..tuh yg byk sgt kutuk org tuh..hakhak

kecenderungan berdendam...
xkot..setakat ni xder lagi nk berdendam ngn sape2..ke ade sape2 yg berdendam ngn aku???hakhak..mne tau de ksh2 lalu yg masih terdetik dlm fikiran..hukhuk

suka berangan2 dan suka melancong...
amat betul...aku mmg suka berangn2..kadang dalam kls pon blh berangn tu yg sampai keluar kls kosong je yg dpt tuh..hakhak...melancong??? ohh i like!! tapi tggu kaya lu ah baru ade peluang nk gi oversea segala bagaikan...hakhak

sangt manja dan suka diberi perhatian yg tggi...
geli je bila baca..tapi xtau ah kot diri aku mmg gini rupanya tanpa diri aku sedar,,..hakihak..sape2 sila sedarkan aku..adakah aku begini..masyaALLAH...

suka dlm hiasan rumahtgga...
hmm no coment..bcoz i'm still single okeh..hakhak

kelam kabut dalam memilih pasangn..
macam mne nih..pasangn pon xder..mcm ne nk pilih..hakhak...next point pliz..

punya bakat seni dalam bidang muzik..
ayoooo...nyanyi pon asyik ke laut...salah keylahh...salah lirik laahh,..dimanakah bakat terpendam aku tuh???
hakhak...nyanyi kt karoeke jamban blhlaa..syok2 sendiri namenya..
kalau dalam bidang sketsa ke ade laa bakat sikit2..hakhak

kecenderungn bende yg istimewa dan menarik..
betul3...kalu nmpk unik skit..mesti aku duk pegang2 bnde alah tuh..kalu ade duit..bli kalu x..pegang2 jelah..hakhak

ni point yg mmg betul2 kena atas muka..jangan terlalu mengikut SELERA ATAU PERASAAN..
waaahhh nampknya org bulan Mac ni sht2 agknye kan..hakhak
nasihat ni akn dipertimbgkn..hakhak..akn ku cuba sedaya upaya..teetttt!!

mcm2 kan..hakhakhak..
sape2 yang nk try jgk tgk rahsia bulan kelahiran..tekan sini ye:

selamat mencuba...
chow cincau dulu lah..=)

Assalamualaikum...

1 comment: