diriku...

diriku...

Friday, January 21, 2011

TerGilA-GiLA...

21\1\11...

Assalamualaikum w.b.t..
yuhuu!!

disebabkan alkisah kali ni tajuk tergila2 jadi aku akan gila2 ye kali nih...hakhak
aku ni tergila kat sape sbnrnye nih...
teeetttttt!!!!!

sebnrnye,aku tergila2 kat sorg mamat nih...eehhh bkn 1 kot tp 13...
wow!!!
kenapa terkejut...??
lumrah manusia beselah...xcukup ngn sorg..tamak haloba namenya..hakhak
sapelah jejaka2 yang sangt bertuah tuh???
haaaa mesti korg curious giler kan...
mane blh cite..biarlah rahsia~~

mane blh cite nanti ade je yang kate aku rampas pkwe die laa..itulah..inilah..
iiissshhh xsuka aku nak gaduh2 pasal berebut laki nih.
.macam laa sekor je kumbang kt dunia ni kan...nonsense jah!!!
hakhakhak

aiisshhh korang nak tahu jugak ke??
yelah2...
i will tell u allss..
jgn jatuh hati jgk sdh...hukhuk

let me show u....
they are 13 guys that make me crazy!!!
(crazy disini xde lah smpai thp kne msuk hspital skit jiwa ok)
are u ready???
hihi..
they are....--->
SUPER JUNIOR!!!!!
hakhak...


untuk lebih bongkarkan rahsia..aku tunjuk ikut ranking k...

heechul...mmg sah2 yang 1..seblm ni kan prnh cite..hihi





kyuhyun no2....=)
donghae!! no3...
no4:: hankyung!!
eunyuk...no5.. 
yesung..no6..hohoho...
aku rase setakat 6 jelah aku tunjuk ranking..nak termuntah dh ni..haklhak
jenuh aku kalu nak tunjuk 13 orang...hukhuk


oklah sampai sini jelah alkisah fara kali ni yang bertajuk tergila-gila...korang baca ni jangan smpai tergila2 jugak tau..hakhak

chow cincau~~ =)
Assalamuailaikum..


No comments:

Post a Comment