diriku...

diriku...

Sunday, January 16, 2011

semalam sebelum semalam =)

16/1/11....
Assalamualaikum w.b.t...
hallu everyone!!! huhuhu
alkisah kali ni nak cite sket pasal hari kejadian 2 hari lepas..hari khamis..
malam tu aku xtidur sampailah ke pagi..duk layan kejadah cite korea..sukelah duk layan sebabnya hari jumaat mmg aku xde kls..so pe lagi enjoy laa!! hakhak
aku duk layan2 cite korea sampailah pkul 6.15 lbh kurg..dlm kepala nak bgun gi toilet then nk solat subuh.
dalam duk pikir2..aku tertdo..nasib baek kol 7 aku terjaga..walaupon blh dikira lewat untuk menunaikan solat subuh sbnrnye tuh..hakhak..then lps solat aku mmg dh mengntuk sgt..tdo lah dlm keadaan beriman orang kata..ats tikar sejadah gtu..hakhak..tdo dlm keadaan duduk lak tuh..aku blh tidur dlm posisi pe sekalipon..xkesah asal blh tdo kann??..hakhak

dalam pkul 8 aku terjga..naklaa sambung tdo ats katil..dalam mamai2,aku bgun tapi kakiku tibe2 kebas..(skrg pon tgh kebas nih)hakhakhak...tiba aku jadi xstabil...terumbang ambing akhirnya buntutku menghempap lantai...Ya Allah masa tu hanya tuhan je tahu betapa kuatnye aku jatuh...ngn kerusi2 aku terlanggar sampai roomate aku pon blh terjaga dr tdo...gilosss ahh...gelok sorg2 aku..kalaulah lantai ni kayu dh lame patah riyuk aku rase..naseb baek simen..hukhuk...
sabr jelah..

dalam kol 2 ptg aku ade appointment ngn kwn aku,nia n hani,kitorng nk kuar gi mines..kitorg naek cruise tapi cruise yg ke the mines tu jelah..hakhak..niat aku nk cari bju tp satu pon xder..ade yg berkenan tp xder saiz plk..hampehh je..konklusinye hr tu..aku kuar just shopping wndow je..nia n hani plk yang byk bershpping..aiish ni jeles nih..hakhak

ni lah cruise yg kitorg naek...=[)

then dalam kol 8.30 kitorng gerak balik UKM ,aku cpt2 nak blik sbb kol 10 aku ade appoinmnt ngn felo aku lak..nak bncg pasal mc mlm konsert tu r..alhamdulillah aku n partner mc aku.miol rase sangt lega sbb idea kitorg diterima..aku harap kitrang dapat memeriahkan konsert pada mlm tuh..doakan semenye berjalan ngn lancar..aminn...

habis je meeting..duk borak2..duk gosip2..duk cerita2...duk gelak..hilang seme tekanan walpun xde tekanan pon semlm..hakhak
borak punye borak...sampai kol 2...wahhh!! aku dr kol 2 ptg until kol 2 pg..bru terhegeh2 blik bilik...giloss mmg gilosss..hukhuk..tapi semalam mmg klakar hbs ah..mcm bnde yg kitorg gelok..hakhak..xnak cite pnjg r pasal pe dorg gelok sakan sangat sebabnye ianya berkaitan ngn aku..hakhak..biarlah rahsia...bak kata siti nurhaliza..xgtu?? hukhuk

tu jelah alkisah kali ni..walaupon citenye agk tergantung tapi xpelah..cite pnjg2 nnti mls baca lak..sket2 sudah memadai..haklhakhak..chow cincau~~ =)

before off...jom lyn video ni jap...jom3....



No comments:

Post a Comment