diriku...

diriku...

Sunday, January 9, 2011

KekeCEwaAN....=(

9/1/11...
ASSALAMUALAIKUM W.B.T..

hmmm alkisah pasal kekecewaan...ape yng kecewa sangt nih??? cu cite...cu cite...hakhak..(ayt dipetik dr filem hantu k.limah..bpak lawak)
meh sini nk cite..kecewa aku hr ni bukan thp org kate sampai nk bunuh diri..lek2 je sbnrnye..hakhak
hari ni kan 9 januari 2011...cu fikir ape yg de kat tv mlm ni????
ANUGERAH JUARA LAGU!!!!!!!




Hati meronta2 nak tengok juara lagu tapi..........
tutorial calculus xsiap lagi!!!!!!!!! malas giler nak buat..baca soalan pon malas..so by hook or by crook..aku kena ciapkan jgk mlm nih..kalu x..(0_o)##!!...

aku rase nilah gaya aku wat homework malam ni..hakhak

satu lagi aku agak kecewa sebab tv kat aras 3 blok aku ni rosak..kalu x..boleh je aku nak jeling2 sampai juling tgk AJL malm ni..hampehh je kan...mcm nk buang je tv kat aras 3 tu..sebab xguna gk berada elok je kt rak tu tapi xleh guna..sakit mata memandang...hukhuk


xpelahh...aku akn cuba2 tengok kat internet..teknologi semakin maju kan sekarang walaupun internet macam siput...siput laju lagi kot..hakhak..

cite pasal AJL malam ni...korang rase sape akan menang??? 1st place?? 2nd?? and 3rd??
vokal terbaik sape lak?? persembahan sape lak??

aku xkisah lah sapa yang menang sebab yang dapat duit bukan aku..dorg2 jugak kan..hakhak
tapikan aku minat stacy..so nk jugak tgk stacy yang menang..hukhuk..
walaupun hakikat sbnrnye suara stacy xbest mane pon..hakhak...gaya persembahannye tu aku suke..hebat..xde yang blh menyanyi sambil menari macam stacy kat malaysia nih...ade2 tapi jaranglah kan...xramai..hukhuk
stacy!!!

mesti orang jangka faizal tahir menang kan...aku pon rase macam tu..ye lah ye kan superman malaysia tapi aku xminat ngn lagu2 die r..1 je aku suke lagu selamat malam..hukhuk

hmmm yuna pon macam ada peluang cerah je untuk menang....aku suam2 kuku je minat kat yuna..haa ana raffali aku suka!!! tolong ingatkan aku best....harap die menang...hukhuk

yuna...



ana raffali..

 yang lain2 pon ok jugak..
adira...  
shahir...

bunkface!!

noh hujan...      
black!!! ade potensi menang vokal terbaek lagi nih..hukhuk

dah2...rezeki di tangan tuhan...sapa murah rezeki malam..kita tengok jelah..hmm tapi aku xleh tengok!!..hukhuk..xpelah..calculus lagi penting..(sdpkan hati)..hakhak
chow cincau dulu yer~~~ =)

No comments:

Post a Comment