diriku...

diriku...

Monday, January 10, 2011

KEsudahannya begitu.....

10/1/11....
assalamualaikum w.b.t...
yesss...aku dgn bangganye menyatakan bahawa aku xtengok AJL td...walaupun hakikatnye hancur hatiku..hukhuk..=(

aku mampu dengar HOT fm jew...situasinye aku bayangkan sendiri....hukhuk..tapi yang aku paling nk tengok persembahan faizal tahir..bunyi macam hebat jew..of cozlaa hebat kan kalu x..xder nye menang anugerah persembahan terbaek tadi..hukhuk
sekarang keputusanye pon kite dh tau tapi tengok kat fb ramai giler xsetuju ngn kemenangan ana raffali...hbs korg nk sape menang sbnrnye nih???
udah2laa propaganda itu semua..duit masuk dlm poket pemenang bkn kite pun..so lantaklaa sape yang menang..ye idok??hakhak

tapi kalu tanya aku..aku suka giler ana raffali menang...mantapp!!!
lagunya tu best...tolong ingatkan aku..dahlaa ye cipta lirik n lagu..pehh masyuukkkk byk ler dlm poketnye...
hukhuk...
joommm kita tatap skit gambar ana raffali...juara AJL 25...huahua...

hmmmm tu jelah gmbr tribute untuk juara AJL25....hukhuk...
oklah...sape yang xpuas hati..puas2kan lah hati anda2 semua..dah namanye rezeki kan..trimelah hakikat..hikhik

oohh satu ag nak selitkan..
thanks to my friend..niniy for the award..
xmenang award juara lagu..menang award ini pon jadilah..hakhak

thanks..=)
...oklah sampai sni jelah alkisah fara kali nih..moga esok memberi sinar untuk semua..chow cincau~~ =)


No comments:

Post a Comment