diriku...

diriku...

Tuesday, January 25, 2011

Berlalu sudah....

25/1/11...
assalamualaikum...
wahhh!!! rase mcm lame je x alkisah2 kan...
busy sket r..balik2 je terus tdur..letih sgt..

ape yang aku busy sgt nih???
hhmmm aku punya kolej war prgrm..aku slh seorg ajk under post protokol
tu yang agk busy tuh..
penat xterkata..
3 hari berturut2 kot..
mcm2 aktiviti...dalam penat2 ade kegembiraan jua,,.
semalam last day..
akhirnya berakhir jua...

mcm aku punya alkisah yg lps..aku de cite yg aku cuak nk handle mlm konsert kan...
akhirnya dh lepas...
antara yang buat persembhn mlm tu..najwa latif..ali XPDC..dan ramai lagi band2 yang ade..
alhamdulillah ia berjalan ngn lncar..
rase mcm lega giler2...
xder syok sendiri dan over2..so syukur alhamdulillah..
penolong pengetua pon berpuas hati...
thanks kt kwn2 yg bg nasihat dan support kt aku mlm tuh..
aku very2 thankful to my dear friend,shahila bcoz bg idea untuk aku kendali kan konsert tuh..

semalam last day..
berlaku tragedi yang mengejut..
habis je dinner penutup..
penolong pengarah prgrm,kak shida terjatuh..
dengar cite tulang bahunya terseliuh..
harap cepat sembuh..
dia dh banyak bersusah payah untuk pastikan semuanya berjalan dengan lancar..

sepanjang progm ni ade gerai KFC atau dengan name lain KELANTAN FRIED CHICKEN..
hakhakhak...
satu2 nye gerai favourite aku..
sampai abg jual tu pon knl aku..
betapa byk kali nye aku berkunjung ke gerai tuh..
nak buat mcm ne bkn senang KFC nak dtg UKM..
hakhakhak..lain kali dtg lagi ye KFC..i like u very much...

sepanjang prgrm ni pon ade buat RUMAH HANTU...
sampai hari terakhir pon aku xmsuk./.
walaupon org kate xtkut pon..
tapi seram sejuk je aku nk msuk tmpt gelap mcm tuh...
baik aku lyn char kuey teow kt depan RUMAH HANTU tuh..
hakhakhak

ape2 pun,...segala dh berlalu..
AMINUDDIN BAKI'S CARNIVAL 2011..
harap ABC 12..lagi hebat dan hebat...
dh habis prgrm..mulalah aku sbuk ngn nk siap asgmnt lagi..tutor lagi..
adduuhhh!!!
tapi jadi salah seorg dr team ABC..adalah satu kenangn manis..

sampai sini jelah alkisah kali nih...
chow cincau lu~~ =)
Assalamualaikum..








1 comment:

  1. fuyoo!u jd host ek?!terror ar!! http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete