diriku...

diriku...

Saturday, January 29, 2011

petang yang hening...

29/1/11....
Assalamualaikum...
wahhh!!! alkisah kali ni nak cite pasal pe eik...
hhmmm petang nih bosannye...
baru je lps hujan tadi..
suam2 sejuk je nih..

aku ade 1 kemusykilan..
kenapa 2-3 hari ni aku asyik mengntuk je...
xkira masa..pagi ke petang ke mlm ke..
padahal kebiasaannye...aku begitu tegar kalu bab2 tidur ni
kecuali dalam kelas r..mmg xlari dr kemengantukan tahap dewa..hakhak
confuse2...
adakah sebab 2-3 hari ni aku xsihat..jadi badan aku sentiasa lemah??
hmm xtaulaa..nk kate letih sebab gi kelas ...x jgk...ni kn cuti..
musykil2...

nway syok giler tdo td...
rase mcm berbagai2 mimpi yg muncul..hakhak
tapi ni masih mengntuk lagi nih..
anak sdare bising pon still lena tdo..
hukhuk

hari ni aku mmg xder keje...bosan giler..
duk hadap laptop ni jelah ha dr pagi td..
duk tgk you tube..sambil mkn ketupat..
tgk ape lagi kalu bkn pasal SUPER JUNIOR...
hakhak..gelok sorg2 aku duk tgk dorg..
mcm giler je aku rase.....hakhak

tadi duk tgk anak sdare mandi hujan..teringt zaman kanak2 dulu..
boleh berlari 1 kampung Tok Dir aku rase kalu bab mndi hujn..
xhingat dunia...
ape yang syok sangat mndi hujan ha??
hujan kan sekala sekala je..tu yg bile hujan tuh syok giler kot..
bese kan mndi dalam bilik air je..
bila dh boleh mandi luar rumah tu syok jgk jadinya..
itulah nikmat dr ALLAH...
hujan yang turun bagaikan mutiara...


oklah sampai sini jelah alkisah kali nih..eh2 rase macam skit je alkisah kali ni..nak buat mcm ne dh xder bende dh nk story2..hakhakhak
chow cincau lu~~=)

sebelum blaa..layanlah video lucu heechul ni..::


lawak je kan..k daa~~







2 comments:

  1. hohooo , tc weh , jgn sebok tido je , tido pon bole buat orang jadik lemah jugak :)

    ReplyDelete
  2. hakhak..ngantuk sgt teema chan weh..nk wat gane..hakhak

    ReplyDelete