diriku...

diriku...

Saturday, January 8, 2011

bila kebosanan melanda..

8/1/11...
yuhuuu.....eerrrr lupee...Assalamualaikum w.b.t.....=)

hmmmm malam ni agk boring...xtau nak buat ape..nak tidur xrase mengantok...nk tgk cite korea seme dh tgk...kebuntuan idea dh aku...nk tulis alkisah pon xde idea....huhu
Dalam duk fikir ape nak buat..sbnrnye dalam hati excited sgt sebab esok nk kuar!!!! gi mid jmpe kengkwn yg kucintai..hikhik.... xsbr jumpe mereka2...

Alkisah kali ni nak cite gk pe aku buat kalu bosan...hhmm pe aku buat eik...haaa...bese kan aku akan bukak you tube..layaann video klip artis group korea..suke tgk dorg menari....suke tgk jelah..nk menari sekali xmampuuu...kadang2 follow gk skit2 step dorg..sshhh rahsia nih...hakhak....

antara group yang paling aku suke of cozlaa girls generation..alaaa yg femes ngn lagu gee...gee..gee..babe..babe...hakhak...haaa jgn menari lak korg baca lirik ni..hahaha... then..group kara,after school,t-ara,super junior,aku siap download ag video2 dorg dr you tube...bosan2 blh tgk terus xyah nk tggu loading yg membzir masa tuh..hakhak..
joomm aku tunjuk gmbr2 mereka...

girls generations...!!! aku paling suke yg tgh ats sekali..tiffany!!! hukhuk
t-ara...tgklaah video klip lagu bo peep bo peep..sangt comel..
kara....mereka mmg da boomb!!
super junior...cpt pilih2 yang mne satu buat mata kamu terpegun..hakhak.

after school...mantaappp!!!!
ss501...cooppp yg tengah!!!! hakhak

mesti korg pelik kann wonder girls aku tak letak..
sebab aku xsuka group nih..hikhik...
dont ask me why becoz aku sendiri pon xtau kenapa..hakhak
last but not least...
joommm layaaannn video nihh plk...::
This one from girls generation...syok ni kalu ikut dorg nari nih...joommm!!!! hakhak




layan jangan tak layan...hikhik
oklah...sampai sinilah jelah alkisah fara kali...chow cincau~~ =)
assalamualaikum...




4 comments: