diriku...

diriku...

Saturday, June 11, 2011

MenGIdam bENde InI......=P

11/06/11...
Assalamualaikum seme...
yuhuuuu!!!

hari ni rasenya mood aku dh ok sikit..kalu boleh xnak lagi igt tarikh keramat 8/06/11 tuh..

dah2..hari ni bkn nak cite pasal emosi yang ntah pape tuh..
kita berbalik pada aku punye tajuk alkisah kali nih..
waduuhh meronta2 rase diriku ini...

ape yang aku mengidam sangat tuh???
kasut??? handbag???baju???maknan???handphone??
handphone???HANDPHONE??? haaa itu ler bende yang aku mengidam tuh...
nak tukar handphone pliz!!!
duit cepat mendekati ku..amin..mudah2an ade rezeki yer..

hari tu duk ckp2 ngn kawan aku pasal handphone..siap gi usha2 ag kt kedai handphone tuh..
waduuhh tertarik menarik betul aku tgk handphone nih...

haa ni lah handphone yang aku mengidam tuh..cobyl samsung...
lawa giler..lagi2 yang warna pink tuh!!!!
nak warna pink!!!!!!!!!!!

kalu korang teliti kan pernah nampak x handphone nih???
sape2 peminat drama korea..mesti ade yang perasan...
hakhak..ni lah handphone yang pelakon2 ni guna dalam you are beautiful...
xcaya??? gi bukak balik cite tuh..xpon meh aku tunjuk bukti sket..





haaa..kan aku dah ckp..
harganye murah je tapi 1 je xleh 3g..tp aku bkn selalu gn 3g pon kan..
so rilex2 jelah even xleh nk 3g pon..
tapi xtau ok ke x...ape pendpt korg??? ade ke nmpk kwn2 korg pakai?? ce bagi pendapat..


insyallah kalu ade rezeki..aku nak warna ni lah..my favourite colour..PINK!!!!!
K ah..sampai sini jelah aku nk cite pasal idaman aku ni..chow cincau lu..
daa~~~

No comments:

Post a Comment