diriku...

diriku...

Wednesday, June 8, 2011

KadANg-kADanG TEraSa diRI inI SanGAt USELESSSSS!!!!!!!!!!

08/06/11..
Assalamualaikum...

hmmm..sekian lama dh xupdate blog..tibe hari ni rase nak update..
hari ni nk luahkan rase mcm diri aku xberguna pun...aarrhgghh!!!
tarikh hari ni rase macam aku nak hapuskan jew..
8/6/11..make me so sad...

 
sape2 yang belajar kt ukm maybe tahu pa yang tersirat disebalik 8/6/11...
ape yang terjadi kat aku??? useless giler..biler aku nak sedar??
biler aku nak ade kesedaran dlm diri?? biler aku nak berubah???????/

biler pikir2 balik..aku nak diri aku yang dulu time belajr sekolah menengah..hhmmm
tapi mmg xboleh dinafikan
aku berada di 2 alam yang amat berbeza...
aku ada azam tapi semenya berlalu gitu je...
aarrgghhhh!!!!! useless giler aku!!
sia2 hntr bljr tnggi2..tapi hancusssss!!!

sedarlah wahai farahimah...masa lalu xleh diulang lagi...
sedar bahawa 2 tahun je lagi tnggl...
kalu terus begini..mmg xder masa depan lah jwpnnya..

aku rase macam diri aku xperlu azam...sia2 jugak kalu ade azam..
aku cuma perlu sentiasa igtkan diri aku setiap detik setiap minit...
aku harap de org disisi aku yang dpt bantu aku..
masuk tahun 2..aiissshh lagi lah..risau2..tekanan jiwa pon ade.. 
ni lah orang kate sesal kemudian xberguna..


aku harap diri aku berubah bila masuk tahun 2 dan seterusnya...
aku xnak diri aku jadi useless selama2nya..
aku harap aku xberckp kosong..
pape pun aku xnak lagi igt tarikh keramat hari ini...
buat otak aku celaru..sedihhh..tertekan..seme pon ade..

aja-aja fighting farahimah!!!!!!!
basha!!!!



“Bagaimanapun buruknya keadaan kita, selama masih memiliki percikan api berupa TEKAD, maka tiada kata terlambat untuk memulai hidup yang baru dan menciptakan SUKSES yang baru!”
 
chow cincau~~

1 comment: